رکورد تماس های شهروندی در سامانه 137 پلاس شکسته شدبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ همزمان با شروع بارندگی های گسترده در سطح شهر تهران، - در پی بارش های اخیر در شهر تهران، رکورد ثبت درخواست های شهروندان در سامانه 137 پلاس شکسته شد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ همزمان با شروع بارندگی های گسترده در سطح شهر تهران، مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137+) ضمن آمادگی کامل و به صورت 24 ساعته به مشکلات و معضلات شهروندان و مشارکت آن ها در اعلام نقاط خطرساز و رفع آب گرفتگی ها پاسخ داد. رضا ناصری سرای رییس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137+) گفت: طی روز های پنج شنبه 6 مراداد ماه تا روز دوشنبه 10 مرداد بیش از 53 هزار تماس با سامانه 137 پلاس برقرار شد که این آمار، بالاترین میزان تماس شهروندان با سامانه 137 پلاس در سال های اخیر است. ناصری سرای با بیان اینکه بیشترین تعداد تماس مربوط به روز شنبه 8 مرداد ماه با دریافت بالغ بر 13 هزار و 300 تماس شهروندی بوده است، اظهار کرد: بیش از 80 درصد تماس های شهروندان منجر به پاسخگویی و ثبت درخواست شده است. وی مهم ترین پیام های درخواستی شهروندان در این بازه زمانی را مربوط به لایروبی جوی (در مناطق 4، 18 و 14)، نظافت معابر و کوچه ها (در مناطق 4، 1 برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |