مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 15:122022-08-03اقتصادي

هزار میلیارد تومان روز شنبه به حساب صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هیات امنای صندوق توسعه ملی در تاریخ 26 دی ماه 1400 مصوب کردند تا مبلغی معادل 650 میلیارد تومان را به صورت ماهیانه نزد صندوق تثبیت بازار سرمایه سپرده گذاری کند تا از این طریق مسوولان حاضر در صندوق تثبیت بازار سرمایه .

- مدیرعامل صندوق تثبیت بازار سرمایه گفت: طبق آخرین مذاکرات صورت گرفته با مسوولان صندوق توسعه ملی قرار است روز شنبه آینده رقمی معادل یک هزار میلیارد تومان به حساب صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هیات امنای صندوق توسعه ملی در تاریخ 26 دی ماه 1400 مصوب کردند تا مبلغی معادل 650 میلیارد تومان را به صورت ماهیانه نزد صندوق تثبیت بازار سرمایه سپرده گذاری کند تا از این طریق مسوولان حاضر در صندوق تثبیت بازار سرمایه بتوانند با کمک این واریزی ها به کنترل هر چه بهتر این بازار بپردازند.

با امضای چنین توافقاتی، مرحله نخست واریزی از صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه در تاریخ 30 دی ماه 1400 انجام شد، اما ادامه این واریزی ها مستلزم امضای قرارداد فی مابین صندوق توسعه ملی و صندوق تثبیت بازار سرمایه بود که پیش نویس آن قرارداد تهیه شد، اما تصویب آن تحت تاثیر وجود برخی از موانع با تاخیر همراه شد که در نهایت آن قرارداد پس از چند ماه تعلل در نهایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار میلیارد تومان روز شنبه به حساب صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز می شود

هزار میلیارد تومان روز شنبه به حساب صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز می شود