مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 15:172022-08-03اجتماعي

معلمانم ذهنیت برنده شدن را به من آموزش دادند


یکی از برترین های کنکور سراسری در لارستان با بیان اینکه معلمان و مدیرانی داشته ام که به من یاد دادند باید ذهنیت یک برنده را داشته باشم، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، ماراتن نفس گیر کنکور 1401 به لحظات حساس خود رسیده و اکنون نوبت به اعلام نتایج آن رسیده تا شرکت کنندگان در این آزمون مهم و سرنوشت ساز نتیجه تلاش های چندساله خود را ببینند.

عرفان حمیده از نوجوانان بااستعداد شهر خور لارستان بنا به اعلام نتایج اولیه توانسته رتبه 50 رشته انسانی را از آن خود کند و از معدود داوطلبان کنکور در منطقه لارستان است که توانسته رتبه دو رقمی را کسب کند.

خبرنگار فارس در لارستان گفت وگویی را با این دانش آموز انجام داده است که در ذیل می خوانیم:  لطفا خود را معرفی کنید و بگویید که در کنکور چه رتبه ای آوردید:   عرفان حمیده، اهل شهر خور لارستان هستم که موفق به کسب رتبه 50 کنکور سراسری در رشته علوم انسانی و 251 رشته زبان انگلیسی کشوری را بدست آورم.

 مقاطع تحصیلی خود را چگونه گذرانده اید؟ مقطع ابتدایی و متوسطه اول را به ترتیب در دبستان محمدطالب و دبیرستان خواجه نصیر شهر خور گذرانده ام و در مقطع متوسطه دوم، در دبیرستان نمونه دولتی شهید نصیری لاری تحصیل کرده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمانم ذهنیت برنده شدن را به من آموزش دادند

معلمانم ذهنیت برنده شدن را به من آموزش دادند