مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 15:322022-08-03سياسي

رییسی یک بار دیگر به برنامه های تبلیغاتی خود گوش دهد


ما موفقیت آقای رییسی را موفقیت خود می دانیم و هر کمکی هم که از دستمان برآید برای موفقیت دولت مضایقه نمی کنیم، زیرا همگی در یک کشتی نشسته ایم و باید تلاش کنیم این کشتی به ساحل نجات رسیده و به گل ننشیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، حجت الاسلام محسن رهامی فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت وگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال که عملکرد یک سالگی دولت سیزدهم طبق وعده هایی که آقای رییسی داده بود چه طور پیش رفته است، گفت: برای ارزیابی کارنامه دولت آقای رییسی باید به برنامه های اعلام شده ایشان در ایام انتخابات توجه کنیم.

از مهم ترین برنامه های او ایجاد ثبات اقتصادی و سیاسی، کاهش نرخ تورم، بالابردن رفاه و آسایش عمومی و بهبود وضعیت معیشتی جامعه خصوصا دهک های پایین، از جمله کارگران، فرهنگیان و بازنشستگان بوده و اعلام کردند برای رسیدن به این اهداف 7000 صفحه برنامه با کمک کارشناسان و نخبگان تهیه کرده است.

آقای رییسی وعده داد که از مشورت و توانایی تمامی صاحب نظران، خبرگان حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، بدون توجه به گرایش خاص سیاسی آنان، استفاده خواهد کرد.

وی همچنین افزود: آقای رییسی در مورد معیشت و سفره مردم صریحا سه روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در برنامه تلویزیونی گفت: اولویت اول من معیشت و سفره مردم خواهد بود، یعنی هزینه های مردم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی یک بار دیگر به برنامه های تبلیغاتی خود گوش دهد

رییسی یک بار دیگر به برنامه های تبلیغاتی خود گوش دهد