مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 15:472022-08-03اقتصادي

پیگیری جذب اعتبار پروژه های کلان نهاوند در دست اقدام است


در سفر اخیر هیات دولت به استان همدان327 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرحهای نیمه تمام به این شهرستان اختصاص یافت که بر اساس آن تکمیل طرحهای مربوطه باید به طور جدی توسط مدیران پیگیری شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، ضرغام احمدوند بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه اعتبارات منظور شده در سفرهای هیات دولت به استان ها عمدتا برای تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت بالای50 درصد است برای ادامه عملیات اجرایی طرح های کلان شهرستان درخواست اعتبار شده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها جدای از طرح های سفر هیات دولت است افزود:  با توجه به اینکه برخی از طرح های کلان شهرستان از جمله سد گرین و چند طرح دیگر کشاورزی نیاز به اعتبار زیادی دارند لذا مکاتبات لازم با رییس جمهور و معاون اول به عمل آمده و موضوع در حال پیگیری است.

فرماندار نهاوند گفت: در سفر اخیر هیات دولت به استان همدان 327 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام به این شهرستان اختصاص یافت که بر اساس آن تکمیل طرح های مربوطه باید به طور جدی توسط مدیران پیگیری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تاثیر رسانه ها در پیشبرد امور شهرستان اشاره کرد و گفت: رسانه ها به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان بوده و درخواست آنها را به یکدیگر منتقل می کنند بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری جذب اعتبار پروژه های کلان نهاوند در دست اقدام است

پیگیری جذب اعتبار پروژه های کلان نهاوند در دست اقدام است