مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 16:022022-08-03سياسي

سیل بخش زیادی از زیرساخت های کهگیلویه و بویراحمد را نابود کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در نشست با بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی رحمه الله علیه کل کشور اظهار داشت: - استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به باران های سیل آسای روزهای اخیر، گفت:بخش زیادی از زیرساخت های استان از جمله کشاورزی، راه های ارتباطی و شبکه های آب و برق را نابود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در نشست با بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی رحمه الله علیه کل کشور اظهار داشت: انتظار می رود وضعیت اسفبار کهگیلویه وبویراحمد در خسارات ناشی از سیلاب های اخیر را به آیت الله رییسی اطلاع داده شود.

احمدزاده با تاکید بر اینکه اولویت اول در بارش ها، جان مردم بود و تلاش کردیم تا تلفات جانی نداشته باشیم، عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد در این بارش ها در بخش های زیرساخت، راه های روستایی و عشایری، آب شرب، کانال های کشاورزی، مزارع پرورش ماهی و باغات دچار خسارت زیادی شده است.

احمدزاده با بیان اینکه، مناطق روستایی و عشایری این استان آسیب جدی دیده اند و برخی از آن ها همه زندگیشان را از دست داده اند، تاکید کرد: نگاه ویژه ای به کهگیلویه و بویراحمد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل بخش زیادی از زیرساخت های کهگیلویه و بویراحمد را نابود کرد

سیل بخش زیادی از زیرساخت های کهگیلویه و بویراحمد را نابود کرد