رکورد تماس های شهروندی در سامانه 137 پلاس شکسته شدرییس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی گفت: در پی بارش های اخیر در شهر تهران، رکورد ثبت درخواست های شهروندان در سامانه 137 پلاس شکسته شد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، همزمان با شروع بارندگی های گسترده در سطح شهر تهران، مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137+) ضمن آمادگی کامل و به صورت 24 ساعته به مشکلات و معضلات شهروندان و مشارکت آنها در اعلام نقاط خطرساز و رفع آب گرفتگی ها پاسخ داد. رضا ناصری سرای رییس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137+) گفت: طی روزهای پنج شنبه 6 مراداد ماه تا روز دوشنبه 10 مرداد بیش از 53 هزار تماس با سامانه 137پلاس برقرار شد که این آمار، بالاترین میزان تماس شهروندان با سامانه 137 پلاس در سال های اخیر است. ناصری سرای با بیان اینکه بیشترین تعداد تماس مربوط به روز شنبه 8 مرداد ماه با دریافت بالغ بر 13 هزار و 300 تماس شهروندی بوده است، اظهار کرد: بیش از 80 درصد تماس های شهروندان منجر به پاسخگویی و ثبت درخواست شده است. وی مهم ترین پیام های درخواستی شهروندان در این بازه زمانی را مربوط به لایروبی جوی ( در مناطق 4، 18 و14)، نظافت معابر و کوچه ها (در مناطق 4،12 و 5)، آب گرفتگی جوی و ورود آب به ساختمان (در مناطق 4،3 و6)، جمع آوری زباله و ضایعات (در مناطق 4، 5 و15)، رفع خطر درختان خشک و در حال سقوط (در مناطق 4، 15 و1) و برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |