مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 17:022022-08-03اقتصادي

افزایش 5 برابری شرکت های دانش بنیان دانشگاه تبریز در برنامه چهار ساله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، صفر نصراله زاده، رییس دانشگاه تبریزدر نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار در خصوص وظیفه ی دانشگاه ها در جهت حل مشکلات جامعه گفت: - رییس دانشگاه تبریز با اشاره به سفر رییس جمهوری به استان گفت: در سفرآیت الله رییسی اعتبار 50 میلیارد تومانی برای پهنه ی علم و فناوری دانشگاه در خلعت پوشان تخصیص داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، صفر نصراله زاده، رییس دانشگاه تبریزدر نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار در خصوص وظیفه ی دانشگاه ها در جهت حل مشکلات جامعه گفت: نسل نوین دانشگاه ها برای حل مشکلات جامعه و ایفای نقش در توسعه ی کشور شکل یافته است و با توجه به میزان توسعه، شکل متفاوتی از دانشگاه ها دیده شده است و ما نیز در دانشگاه تبریز تلاش می کنیم به سمت حل المسائل بودن مشکلات جامعه حرکت کنیم.

نصراله زاده ادامه داد: ما باید بررسی کنیم که الزامات دانشگاه ها برای نقش آفرینی در جامعه چیست و فرهنگ سازی لازم برای تعیین وطیفه ی اصلی دانشگاه باید انجام شود چراکه ترقی و توسعه ی جامعه یک مقوله ی چند وجهی است و سطح پیشرفتگی باید در همه ی سطوح وجود داشته باشد.

رییس دانشگاه تبریز با بیان اینکه فلسفه ی ایجاد دانشگاه ها، حل مشکلات جامعه است، افزود: خوشبختانه در حال حاضر فرهنگ ارتباط بین دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5 برابری شرکت های دانش بنیان دانشگاه تبریز در برنامه چهار ساله

افزایش 5 برابری شرکت های دانش بنیان دانشگاه تبریز در برنامه چهار ساله