مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 17:372022-08-03حوادث

دستگیری زورگیری که با انبر النگو می دزدید


بر اساس تحقیقات پلیسی انجام شده، متهم با تهدید سلاح سرد و با استفاده از انبر النگو های زن مسافر را قیچی و مال باخته را در یک مکان خلوت پیاده کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق زورگیر و جعل کنندگان نسخه های پزشکی خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به مهمترین پرونده های پلیس شهرستان ری اظهار کرد: پس از اعلام زورگیری و سرقت النگو های زن مسافر توسط راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید سفید رنگ در شهرستان ری، کارآگاهان پلیس، دستگیری سارق را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: بر اساس تحقیقات پلیسی انجام شده، متهم با تهدید سلاح سرد و با استفاده از انبر النگو های زن مسافر را قیچی و مال باخته را در یک مکان خلوت پیاده کرده است.

زن شاکی موفق شده بود مشخصات ظاهری متهم را به خاطر بسپارد و کارآگاهان با توجه به این اطلاعات و با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم، هویت و مخفیگاه وی را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: تردد متهم کنترل شد و با مراقبت های ویژه پلیسی، وی در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی این شهرستان به زورگیری از زن مسافر و سرقت النگو های وی معترف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زورگیری که با انبر النگو می دزدید

دستگیری زورگیری که با انبر النگو می دزدید