مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 19:222022-08-03سياسي

برگزاری رویداد «ماه نشان» به مناسبت ماه محرم در سیستان و بلوچستان


مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: رویداد ماه نشان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم ایام سوگواری و شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفایشان از طریق سایت اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین منصور باقربیگ امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: 20 هیات مذهبی از لحظات نخست وقوع بارش و سیلاب در زاهدان به کار امدادرسانی به سیلزدگان این شهرستان پرداختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مساجد شهر زاهدان در حد توان موکت و پتو در بین سیلزدگان این شهر توزیع کردند، گفت: همچنین 30 هزار پرس غذای گرم با مشارکت خیران توسط هیات های مذهبی طبخ و در بین سیلزدگان شهرستان زاهدان توزیع شد.

این مسؤول با اشاره به برنامه های ماه محرم گفت: امسال ویژه برنامه های متنوعی در ایام محرم الحرام در این استان از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اندیشیده شده است.

وی افزود: ستاد مردمی محرم در تمام شهرستان های سیستان و بلوچستان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی این استان تشکیل و نشست های مختلفی پیرامون ویژه برنامه های محرم برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد «ماه نشان» به مناسبت ماه محرم در سیستان و بلوچستان

برگزاری رویداد «ماه نشان» به مناسبت ماه محرم در سیستان و بلوچستان