مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 19:272022-08-03اجتماعي

افزایش 10 درصدی نرخ اضافه وزن دانش آموزان در 5 سال اخیر


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: طی 5 سال اخیر 10 درصد به نرخ اضافه وزن دانش آموزان اضافه شده است که معضل جدی است و از طرف دیگر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، تفاهم نامه همکاری بین معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، فدراسیون ورزش دانش آموزی با بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای غربالگری اسکلتی، حرکتی و استعدادیابی ورزشی برای کودکان و نوجوانان 7 تا 17 سال محلات کم برخوردار کشور، منعقد شد.

صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در این مراسم اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همیشه یاری گر آموزش و پرورش در حوزه سخت افزار و تأمین زیرساخت های مورد نیاز از جمله مدرسه سازی و در حوزه نرم افزار و در حوزه برقراری عدالت تربیتی و آموزشی بوده است.

وی با بیان اینکه اقدام امروز در کمک به تحقق اهداف تربیتی یک گام روبه جلو است، گفت: یکی از موارد مهم سند تحول بنیادین که مورد تأکید است، نقش عوامل سهیم و موثر در آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت دانش آموز است و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) از این حیث بسیار عملکرد قابل قبولی را داشته است.

ستاری فرد ادامه داد: عقد این تفاهم نامه عملا در اجرای اصل 29 و30 قانون اساسی است و به موضوع سلامت و تعلیم و تربیت دانش آموزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی نرخ اضافه وزن دانش آموزان در 5 سال اخیر

افزایش 10 درصدی نرخ اضافه وزن دانش آموزان در 5 سال اخیر