مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 22:372022-08-03سياسي

اساتید و دانشجویان نسبت به رفع مشکلات جامعه هم افزایی و هم اندیشی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل پوررضا در نشست خبری که در سالن جلسات نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه قم برگزار شد، - مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های قم اظهار کرد: اساتید و دانشجویان دانشگاهی با آزاداندیشی نسبت به رفع مشکلات جامعه و مردم و تحرکات دشمن علیه اسلام و انقلاب هم افزابی و هم اندیشی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل پوررضا در نشست خبری که در سالن جلسات نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه قم برگزار شد، بیان کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در دو بخش رساندن پیام درست اسلام و انقلاب اسلامی به اساتید و دانشجویان فعالیت می کند.

وی گفت: تلاش ما این است که پیام و رسالت اسلام ناب و اسلامی که به ظرفیت های بشری و انسانی توجه دارد، با رویکرد فطری و انتخاب گر بشر به اساتید و دانشجویان و به طبع به جامعه برسانیم.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های قم با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز از اسلام ناب مرزبانی می کند، افزود: طبیعی است که نهاد مقام معظم رهبری در این بخش نیز با صبر و حوصله و داشتن برنامه های هوشمندانه، در دانشگاه ها فعالیت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید و دانشجویان نسبت به رفع مشکلات جامعه هم افزایی و هم اندیشی کنند

اساتید و دانشجویان نسبت به رفع مشکلات جامعه هم افزایی و هم اندیشی کنند