مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 23:522022-08-03اجتماعي

تصویب طرح جامع شهر سلماس


مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت:طرح جامع شهر سلماس به منظور ایجاد محیط زیست بهتر برای مردم و اعتلای برنامه های شهرسازی در شورای عالی شهرسازی و معماری تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهارداشت: طرح جامع شهر سلماس در چارچوب ضوابط و مقررات شهرسازی و با لحاظ شیوه های نوین ساختمانی با توجه به شرایط اقلیمی سلماس تهیه و در شورای عالی شهرسازی و معماری به تصویب رسید.

  وی با اشاره به اینکه سبک زندگی و شرایط بومی مردم منطقه در برنامه ریزی شهری لحاظ شده، افزود: در جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری پیشنهادها و لوایح شهرسازی و مقررات مربوط به طرح جامع شهر سلماس شامل منطقه بندی، نحوه استفاده از اراضی، تعیین مناطق صنعتی، بازرگانی، خدماتی، مسکونی، تأسیسات عمومی، فضای سبز و سایر نیازمندیهای عمومی شهر بحث و بررسی شد.

وی تصریح کرد: اراضی مورد نیاز اجرای نهضت ملی مسکن با تصویب طرح جامع شهر سلماس تأمین و روند خانه سازی برای متقاضیان واجد شرایط تسریع می یابد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با تأکید بر اینکه اجرای دقیق طرح جامع توسط شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی الزامی است، گفت: با اجرای این طرح توسعه کالبدی موزون شهر و توسعه اقتصادی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح جامع شهر سلماس

تصویب طرح جامع شهر سلماس