مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 00:372022-08-03اقتصادي

بندر سالیانکا یکی از پایه های سکوی تجارت ایران به روسیه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس اتاق بازرگانی گیلان در رأس هیئتی تجاری وارد بندر سالیانکا آستراخان روسیه شد و از تأسیسات و امکانات بندر ایرانی سالیانکا بازدید کردند.

هادی تیزهوش تابان رییس اتاق بازرگانی گیلان در رأس هیئتی از بازرگانان در بازدید از بندر سالیانکا که با استقبال مدیر بندر سالیانکا روبرو شد به نقش ایجاد همدلی در بین مدیران در دولت جدید اشاره کرد و از وحدت به عنوان عاملی محرک برای پیشبرد اهداف کشور عالی الخصوص تجارت و بازرگانی نام برد و گفت: بندر سالیانکا سکوی یکی از پایه های سکوی تجارت ایران به فدراسیون روسیه است.

مسؤول اتاق مشترک ایران و روسیه با تحلیل از وضعیت حاکم بر اقتصاد کشور و عبور از موانع با راهکارهای اقتصادی دولت حدید ازجمله سازمان توسعه تجارت و سفارت ایران در روسیه و سرکنسولگری آستراخان اظهار کرد: ازآنجاکه اراده لازم در دولت جدید برای توسعه تجارت در بازارهای هدف و صادرات محصولات غیرنفتی وجود دارد بنابراین ایجاد زیرساخت های تجاری و سرمایه گذاری در داخل و خارج کشور می تواند کشورمان را با شرایط مطلوبی از اقتصاد و بازرگانی روبرو کند.

تیزهوش تابان به از امکانات و تجهیزات سخت افزاری بندر سالیانکا به عنوان یک ظرفیت بی نظیر برای صادرات و واردات محصولات ایرانی از طریق حمل ونقل دریایی یاد کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر سالیانکا یکی از پایه های سکوی تجارت ایران به روسیه است

بندر سالیانکا یکی از پایه های سکوی تجارت ایران به روسیه است