مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 06:472022-08-04سياسي

شناسایی هویت شهید گمنام پس از 34 سال در اهواز


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان از شناسایی هویت پیکر پاک و مطهر شهید گمنام تدفین شده در شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران پس از 34 سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ، سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا مرادحاجتی شامگاه چهارشنبه پس از ادای احترام به شهدای گمنام شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران و در دیدار با مهندس علی محمدی مدیرعامل شرکت ، از شناسایی پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام آرمیده در این شرکت از طریق آزمایش ژنتیک دی ان ای خبر داد.

وی افزود: این شهید والامقام همراه با یک شهید دیگر به عنوان شهید گمنام دفاع مقدس در سال 1399 با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان استانی و جمعی از کارکنان شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اهواز تشییع شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: پس از برگزاری آیین تشییع، پیکر این شهید والامقام در یادمان شهدای شرکت آرام گرفت و زیارتگاه عاشقان و کارگران زحمتکش این مجموعه شد.

وی تصریح کرد: به لطف خدا و پس از دو سال از زمان تشییع، پیکر یکی از شهدای گمنام آرمیده در این مکان صنعتی شناسایی و محرز شد که شهید پرویز پوردل نام دارد و از شهدای دوران دفاع مقدس استان تهران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی هویت شهید گمنام پس از 34 سال در اهواز

شناسایی هویت شهید گمنام پس از 34 سال در اهواز