مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 07:322022-08-04سياسي

برنامه های وداع مردم شیراز با پیکر شهید مدافع حرم سردار اسکندری اعلام شد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: از لحظه ورود پیکر پاک شهید سردار اسکندری تا روز عاشورا که مراسم تشییع و تدفین برگزار می شود، از سوی نهادهای مختلف، - ابراهیم بیانی در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به مراسم استقبال و تشییع پیکر شهید سردار اسکندری اظهار داشت: پیکر مطهر شهید عبدالله اسکندری، پنجشنبه حوالی ساعت 11 شب با هواپیمای اختصاصی سپاه وارد شیراز می شود و در فرودگاه با حضور برخی از هیات مذهبی مسئولان و جمعی از مردم مورد استقبال قرار می گیرد.

  وی ادامه داد: صبح جمعه در بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس مراسم وداع با شهید و دعای ندبه برپا می شود و عصر جمعه نیز در حسینیه عاشقان ثارالله مراسم عزاداری برگزار می گردد.

  مدیرکل بنیاد شهید فارس بیان کرد: ساعت شش و نیم صبح روز شنبه، صبحگاه مرکز پیاده ارتش با حضور یگان های انتظامی و نظامی به عنوان وداع با شهید اسکندری اجرا می شود و ساعت 8 صبح نیز در معراج شهدا واقع در بنیاد شهید، گرامیداشت شهید با حضور کارکنان بنیاد و سخنرانی سردار بود کی برگزار خواهد شد.

    بیانی با اشاره به دیگر برنامه های گرامیداشت شهید اسکندری، خاطرنشان کرد: همچنین عصر روز شنبه نیر در دانشگاه شیراز با حضور هیات مذهبی و دانشجویان و شب نیز در کانون رهپویان وصال واقع در باغ جنت مراسم بزرگداشت برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های وداع مردم شیراز با پیکر شهید مدافع حرم سردار اسکندری اعلام شد

برنامه های وداع مردم شیراز با پیکر شهید مدافع حرم سردار اسکندری اعلام شد