مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 08:122022-08-04پزشكي

هیئات مذهبی استفاده از ماسک را تذکر دهند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه پیک هفتم به اوج گیری خود نزدیک می شود، گفت: هیئت های مذهبی حتما استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی را تذکر دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سعید کساییان در گفتگو با خبرنگار مهر، در ارتباط با نکات بهداشتی و هیئت های عزاداری، تاکید کرد: یکی از مهمترین نکاتی که باید مد نظر قرار داد، رعایت فاصله گذاری اجتماعی است که در جلسات متعدد این امر به هیئت های عزاداری تذکر و ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه افزایش روند بیماران کرونا سرپایی و بستری دو هفته اخیر هفته گذشته سه مورد فوتی کرونایی را در استان سمنان رقم زده که دو مورد آن در شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان بوده است، افزود: این آمارها نشان می دهد که در زمان اوج گیری پیک کرونا هستیم و شیوع در بین مردم نیز در حال افزایش است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه ماه محرم باید مسائل مرتبط با بهداشت فردی و جمعی بیش از گذشته در نظر گرفته شود، تاکید داشت: 50 درصد بیماران ممکن است بدون علامت باشند و این نشان می دهد که رعایت نکاتی مانند ماسک، واکسیناسیون و… در مکان هایی که فاصله گذاری قدری محدود تر می شود و شاهد افزایش اجتماعات هستیم، تا چه اندازه اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئات مذهبی استفاده از ماسک را تذکر دهند

هیئات مذهبی استفاده از ماسک را تذکر دهند