مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 08:122022-08-04سياسي

برگزاری هنرواره مسیر حسین(ع) توسط گروه هنری بشری در کهگیلویه و بویراحمد


رییس قرارگاه شهید سلیمانی از برگزاری هنرواره مسیر حسین( ع) در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

- به خبرگزاری فارس از یاسوج، کشواد جمالفر در نشست خبری هنرواره تجسمی مسیر حسین(ع) گفت: قرارگاه شهید سلیمانی در راستای فرمان حضرت آقا مبنی بر تشکیل جبهه فرهنگی، از سال 85 به نام موسسه قرآنی ترنم وحی آغاز به کار کرد و سپس به رهروان ولایت تغییر نام داد و با شهادت شهید سلیمانی به نام شهید سلیمانی رهروان ولایت تغییر پیدا کرد.

رییس قرارگاه شهید سلیمانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این قرارگاه در 14 واحد از هیات تخصصی خردسالان گرفته تا بیت الزهرا  تولید محصولات عفاف و حجاب، هیات های دانش آموزی و .

فعالیت می کند.

  وی از راه اندازی پانزدهمین واحد این مؤسسه به نام واحد هنری رسانه ای خبر داد و گفت:  اولین برنامه واحد رسانه ای برگزاری هنرواره مسیر حسین(ع) در  سه بخش طراحی، نقاشی  ، طراحی پوستر و عکس با موضوعات عاشورا است.

جمالفر بیان کرد: این هنرواره یک کار کاملا مردمی و خودجوش توسط بچه های انقلابی است که بچه ها در این حوزه کرد  در راستای تمدن سازی اسلامی مشغول فعالیت هستند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری بر نقش رسانه در روشنگری و هدایت جامعه تاکید داشتند که بزرگترین حرکت سیاسی در صحبت های ایشان هنر و رسانه است که با اندیشه های اسلامی سازگار است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هنرواره مسیر حسین(ع) توسط گروه هنری بشری در کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری هنرواره مسیر حسین(ع) توسط گروه هنری بشری در کهگیلویه و بویراحمد