مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 08:422022-08-04سياسي

امسال 85 میلیارد تومان صرف عمران دهگلان می شود


نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال1401 قریب به 85میلیارد تومان صرف عمران و آبادانی در شهرستان دهگلان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهگلان پرویز اوسطی در کمیته برنامه ریزی شهرستان دهگلان اظهار کرد: 85 میلیارد تومان در سال 1401 در حوزه های مختلف شهرستان هزینه خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیران بصورت جهادی و مطالبه گر در میدان باشند و با مطالبه اعتبارات شهرستانی از مدیران کل و با توجه به شرایط اقلیمی نسبت به استارت و به نتیجه رساندن پروژه های مختلف اقدام کنند.

وی مهمترین دغدغه را توسعه زیرساخت در شهرستان عنوان و اضافه کرد: در صورت تکمیل زیرساخت ها بسترهای مناسب اشتغال، رفاه و آرامش مردم فراهم می شود.

اوسطی در ادامه به بحث راه های روستایی گریزی زد و ضمن تذکر خواستار تسریع در پیمان سپاری و شروع عملیات های اجرایی راهسازی در مناطق مختلف شد.

حمید معتصمی فرماندار دهگلان هم ضمن اشاره به بندهای مهم و مختلف توزیع اعتبارات در بخش های مختلف به توزیع عادلانه اعتبارات در بخش های مختلف اشاره و عنوان کرد امیدواریم تخصیص ها صددرصدی باشد تا بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 85 میلیارد تومان صرف عمران دهگلان می شود

امسال 85 میلیارد تومان صرف عمران دهگلان می شود