مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 08:522022-08-04اجتماعي

اعمال محدودیت های ترافیکی در شب های ماه محرم


رییس پلیس راهور استان گیلان با اشاره به ممنوع بودن توقف خودروها در اطراف هیئت ها و تکایا گفت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی هر شب تا پایان مراسم عزاداری برای تسهیل تردد خودروها و اعمال قانون و پاکسازی معابر حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ امیر طالبی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمامی تدابیر ترددی برای برگزاری مراسمات ماه محرم اتخاذ شده است، اظهار کرد: راهنمایی رانندگی در طی چند وقت اخیر با  برگزاری جلسات متعدد و اعمال ترددهای خودرویی فضا را برای برگزاری مراسمات ماه محرم مهیا کرده است.

وی حفظ سلامت مردم را یکی از اولویت های راهنمایی رانندگی در استان گیلان دانست و گفت: پلیس برای حفظ سلامت جان مردم و تسهیل در تردد آرام و روان تمهیداتی پیش بینی کرده است که اجرایی می شود.

رییس پلیس راهور استان گیلان با اشاره به ممنوع بودن توقف خودروها در اطراف هیئت ها و تکایا بیان کرد: با تدابیر صورت گرفته مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی هر شب تا پایان مراسم عزاداری برای تسهیل تردد خودروها و اعمال قانون و پاکسازی معابر حضور دارند.

طالبی با درخواست از عابران پیاده در خصوص رعایت نکات ایمنی در خصوص تردد در خیابان تصریح کرد: عابران پیاده با توجه به استفاده از لباس های مشکی و تیره در این شب ها و شرکت در مراسم عزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های ترافیکی در شب های ماه محرم

اعمال محدودیت های ترافیکی در شب های ماه محرم