مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 09:122022-08-04حوادث

تلاش نفسگیر یک فرمانده پلیس برای نجات 14 سیل زده


فرمانده انتظامی شهرستان انار که اقدام وی به همراه 2 تن از همکارانش سبب نجات 14 تن در جریان سیل سهمگین هشتم مرداد شمال کرمان شد، لحظات آن شب حادثه را روایت می کند.

- سرهنگ رضا خلیلی نژاد که کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی نیز دارد وقتی شبانگاه در جریان سیلاب شدید شمال کرمان با تماس یک پیرمرد روستایی مواجه می شود که مستاصل روی اتاقک نگهبانی با همراهانش درخواست کمک دارد، باوجود نبود ماشین آلات سنگین و تجهیزات در اختیار، دل به سیلاب می زند و ضمن نجات 11 نفر در روستایی واقع در نزدیکی محور انار - مهریز (یزد)، در مسیر بازگشت هم سه نفر دیگر در سیل گرفتار را نجات می دهد و با خود به پاسگاه می آورد.

این اقدام فرمانده انتظامی انار سبب شد که وزیر کشور نیز در جریان سفر خود به رفسنجان که برای بازدید از مناطق سیل زده آمده بود، از این فرمانده انتظامی تجلیل کند.

انتشار عکس های نجات این افراد؛ بویژه زمانی که سرهنگ خلیلی نژاد مجبور می شود برای عبور از مسیر باتلاقی، کفش های خود را دربیاورد و خودش را به محل گرفتاران در سیل برساند در فضای مجازی نیز خبرساز بوده است.

پیرمرد روستایی گفته بود وقتی جریان سیل شدت می گیرد و دیگر ناامید می شود، به هر شماره ای که می توانسته تماس می گیرد اما مستاصل می ماند تا اینکه به یاد فرمانده انتظامی شهرستان می افتد؛ شماره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش نفسگیر یک فرمانده پلیس برای نجات 14 سیل زده

تلاش نفسگیر یک فرمانده پلیس برای نجات 14 سیل زده