مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 09:172022-08-04اجتماعي

رتبه بندی معلمان بهانه ای برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش شده است


کارشناس حوزه تعلیم و تربیت با بیان اینکه مدیران راهبردی و خلاق باید جایگزین مدیران سیاسی شوند، گفت: در سال های اخیر موضوع رتبه بندی معلمان بهانه ای برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش شده است.

- معصومه بیات کارشناس تعلیم و تربیت در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار کرد: در سال های اخیر موضوع رتبه بندی معلمان بهانه ای برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش شده است.

وی ادامه داد: هنگامی که بحث از استیضاح وزیر آموزش و پرورش به میان می آید اولین مسأله ای که به ذهن هر کارشناس خبره ای در این عرصه خطور می کند، گستردگی و عریض و طویل بودن این مجموعه است و رتبه بندی معلمان تنها یکی از چندین چالش اساسی وزارت آموزش و پرورش است و دلیل خودنمایی و اولویت قرار گرفتن آن، گره خوردن به  مسأله معیشت و سطح زندگی معلمان است.

  بیات افزود: باید بپذیریم برای اینکه وضعیت نابسامان وزارت آموزش و پرورش رو به بهبود برود و این امور تا حدودی حل و فصل شوند، چاره ای نیست جز آنکه تصمیم گیری در سطح کلان و نحوه اجرایی کردن آن را به مدیران توانمند و کاردان برخاسته از بدنه آموزش و پرورش محول کرد اما همیشه باید نیم نگاهی هم به نیروی انسانی کارآمد و باسواد از ارگان های مختلف هم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه بندی معلمان بهانه ای برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش شده است

رتبه بندی معلمان بهانه ای برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش شده است