مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 09:572022-08-04سياسي

یخ صادرات مازندران با حمایت دولت باز می شود


استاندار مازندران با اعلام اینکه هنوز یخ های ارتباطی ما با کشورهای هدف آب نشد لازم به حمایت دولت در صادرات مطلوب است، گفت: فعالان اقتصادی ما در حوزه صادرات در کشور بدون پشتوانه دولتی بی نظیر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سید محمود حسینی پور صبح امروز در نشست با فعالان اقتصادی که باحضور مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه برگزار شد، اظهار کرد: مازندران یکی از مهمترین ظرفیت های کشور در حوزه کشورهای سی ای اس است و به نوعی کریدور شمال و جنوب در این استان مدیریت می شود.

وی با اشاره به اینکه اولین بندر دریایی منطقه در دریای خزر ایجاد شد، گفت: متاسفانه با سیاست گذاری هایی که به نظر می رسد با گرایش و نگاه خاصی به قبل بد بینانه باشد این مجموعه در مسیر کریدوری مناسب قرار نگرفت و اتفاق مناسبی نیفتاد.

استاندار مازندران با بیان اینکه فعالان اقتصادی ما بنا به اقتضائات محلی سهم کمی در حوزه صادرات دارند، تصریح کرد: ظرفیت صادرات مازندران از سه بندر موجود در استان (امیرآباد، نوشهر، فریدونکنار) 25 درصد است.

بنا به گفته حسینی پور، کشورهای همسایه ما راغب به ارتباط هستند؛ روسیه به شدت علاقمند است تا با کشور ما از لحاظ کریدور شمال به جنوب ارتباط خوبی داشته باشد؛ به طور مثال انتقال سنگ مس روسیه به هندوستان است که با کاهش هزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یخ صادرات مازندران با حمایت دولت باز می شود

یخ صادرات مازندران با حمایت دولت باز می شود