مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 10:022022-08-04اقتصادي

پلمپ 3 واحد نانوایی متخلف در بهمیی / مردم تخلفات نانوایی ها را گزارش دهند


رییس تعزیرات حکومتی بهمیی از پلمپ 3 نانوایی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: مردم تخلفات نانوایی ها را گزارش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی گشت مشترک بازار شهر لیکک با حضور مدیر و بازرسان ، رییس تعزیرات ، اتاق اصناف ، اماکن نیروی انتظامی انجام گرفت.

رییس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمیی گفت: طبق بازرسی های مکرر در سطح بازار ، با اصناف و نانوایی های متخلف برخورد و جریمه نقدی صورت گرفت.

ارسلان عباسی گفت: در راستای تنظیم بازار برحسب وظایف محوله و برای رضایت مردم روزانه بصورت سه شیفت از نانوایی ها و دیگر اصناف بازرسی و نظارت می شود و در این بازرسی ها با متخلفین برخورد قاطع صورت گرفته و طبق دستورالعمل جدید با دستور قاطع اداره تعزیرات واحدهای متخلف پلمپ خواهند شد.

وی ادامه داد: در ادامه این بازرسی ها و طبق دستورالعمل، 14 واحد بازرسی بود 11 واحد نانوایی جریمه نقدی ، 3 واحد دیگر پلمپ شدند.

عباسی ادامه داد: بازرسی ها با جدیت و در تمامی ایام هفته بصورت گشت مشترک ادامه خواهد داشت و برای جلب رضایت مردم و جلوگیری از تضییع حقوق آنها اعمال قانون خواهد شد.

وی در پایان از همه شهروندان عزیز خواست ،با مشاهده کوچکترین تخلف در اسرع وقت گزارش داده و با اداره تعزیرات و اتاق اصناف همکاری کنند گفت: این گزارشات محرمانه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمپ 3 واحد نانوایی متخلف در بهمیی / مردم تخلفات نانوایی ها را گزارش دهند

پلمپ 3 واحد نانوایی متخلف در بهمیی / مردم تخلفات نانوایی ها را گزارش دهند