مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 10:122022-08-04سياسي

ایده های برگزیده نخستین رویداد نوآوری های اقتصادی هیأت تقدیر شدند


مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی با اشاره به تقدیر از ایده های برتر در رویداد نوآوری های اقتصادی هیأت گفت: طرح دانش بنیان بنیاد بینش مطهر اصفهان با موضوع دستیابی به دانش فنی و تکنولوژی بومی و سپس تولید تجهیزات پزشکی برگزیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حمید بهرامی مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی اظهارداشت : هیأت ها و تشکل های دینی از بزرگترین، قدیمی ترین و اصیل ترین پایگاه های مردمی و نهادهای فعال اجتماعی هستند که ورای برنامه های جلسات هیأت با فعالیت در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و .

نقش آفرینی به سزایی در عرصه خدمت به جامعه ایفا کرده اند.

وی گفت: از جمله این فعالیت ها، راه اندازی کسب و کارهای خُرد، فعالیت های اقتصادی نوآورانه و یا فعالیت های اقتصادی در خدمت هیأت ها بوده است که تاکنون مجموعه های بسیاری با تکیه بر ظرفیت های بی نظیر هیأت توانسته اند، بازیگرانی سازنده در پیشرفت اقتصاد کشور باشند.

نخستین رویداد نوآوری های اقتصاد هیأت به همت بنیاد دعبل خزاعی و با رویکرد جهاد توانمندسازی هیأت ها و تشکل های دینی فعال در این عرصه برگزار شد.

بهرامی افزود: در فراخوان اولیه این رویداد که بهمن ماه 1400 اطلاع رسانی شد، بیش از 50 طرح در سه محور؛ کسب و کارهای ارائه خدمات به هیأت ها و تشکل های دینی، کسب و کارهای برآمده از هیأت ها و تشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده های برگزیده نخستین رویداد نوآوری های اقتصادی هیأت تقدیر شدند

ایده های برگزیده نخستین رویداد نوآوری های اقتصادی هیأت تقدیر شدند