موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 10:372022-08-04سياسي

بازدید عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از دفتر خبرگزاری فارس اصفهان


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس استان اصفهان با مدیر و خبرنگاران فارس در اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امیرحسین بانکی پور نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس استان اصفهان با مدیر و خبرنگاران فارس در اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.

  در ابتدای این دیدار محسن آنالویی مدیر خبرگزاری فارس استان اصفهان با اشاره به اقدامات مهم خبرگزاری فارس در راستای امیدآفرینی گفت: رویکرد خبر خوب اقدام مهمی است که با همراهی مردم و مخاطبان در خبرگزاری فارس آغاز شده و مردم راوی اخبار خوب خواهند بود.

وی با اشاره به استقبال میلیونی مخاطبان از سامانه فارس من گفت: در استان اصفهان مطالبات مردمی ثبت شده در این سامانه از مسؤولان مربوطه پیگیری خواهد شد و رسانه ای خواهد شد و بسته به تعداد امضاهایی که برای سوژه ثبت می شود سطح پیگیری خبرنگاران نیز متفاوت خواهد بود.

خبرگزاری فارس وجه تمایز خود را بر موضوع خبر خوب تعریف کند بانکی پور در این دیدار با اشاره به اهمیت خبر خوب اظهار کرد:رسانه ها ویژگی های شخصیتی متفاوتی از جمله پرخاشگری، بذله گویی،مثبت اندیشی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از دفتر خبرگزاری فارس اصفهان

بازدید عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از دفتر خبرگزاری فارس اصفهان