مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 11:122022-08-04سياسي

اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در استان یزد


مدیرکل کمیته امداد با اشاره به اهمیت مشارکت مطلوب خیریت یزدی در طرح های محرومیت زدایی، گفت: همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، طرح اطعام و احسان حسینی با مشارکت خیرین نیکوکار در استان یزد آغاز شد.

-  محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس از این اسنان، بابیان این که یکی از مهمترین آداب و رسوم عزاداری موضوع اطعام و نذری دادن به ویژه در ایام ماه محرم و صفر است، اظهار کرد: طرح اطعام و احسان حسینی با همراهی مردم عاشورایی استان یزد و بهره مندی از ظرفیت ماه های محرم و صفر و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای اطعام نیازمندان استان آغاز شده است.

وی افزود: مردم پرشور و شعور استان یزد در راه کمک به نیازمندان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و از ابتدای سال در قالب طرح های اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان و نذر قربانی در عید قربان و همچنین اطعام علوی در روز عید غدیرخم مشارکت و همکاری خوبی داشتند و امیدواریم در طرح اطعام و احسان حسینی در ماه محرم و صفر نیز با این نهاد همدل و همراه باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گقت: کمیته امداد در نظر دارد نذورات و کمک های مردمی در ماه محرم و صفر را برای رفع نیاز های معیشتی، بهداشتی و درمانی خانواده های نیازمند هدایت کرده و از مشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در استان یزد

اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در استان یزد