مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 11:372022-08-04اجتماعي

94 موکب بوشهری در اربعین حسینی به زائران خدمات رسانی می کنند


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر از راه اندازی94 موکب برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: از این شمار 41 موکب در استان و مرز شلمچه و 53 موکب برون مرزی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخیر گزاری فارس، عبدالرضا مطاف صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی 94 موکب راه اندازی شده است که از این تعداد موکب پیش بینی شده 34 موکب در درون استان، هفت موکب در مرز شلمچه، چهار موکب در شهر نجف اشرف، 16 موکب در مسیر پیاده روی نجف و 33 موکب هم در کربلا مستقر هستند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر افزود: حجم ثبت نام زائران اربعین حسینی رو به افزایش است بنابراین پذیرایی موکب در مسیر داخلی در پنج وعده روزانه 76 هزار و 500 پرس و اسکان حدود 9 هزار نفر در شبانه روز پیش بینی شده است؛ موکب داران استان بوشهر در مرز شلمچه به زائران استان های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان که از این مسیر برای ورود به عراق تردد می کنند خدمات رسانی انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه موکب ها در کربلا در پنج وعده 245 هزار پرس غذا به زائران می دهند و امکان اسکان 37 هزار و 220 نفر را هم فراهم می کنند ادامه داد: موکب های استان بوشهر از اول تا 25 ماه صفر مستقر هستند و خدمات موکب ها بین 20 تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

94 موکب بوشهری در اربعین حسینی به زائران خدمات رسانی می کنند

94 موکب بوشهری در اربعین حسینی به زائران خدمات رسانی می کنند