مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 12:072022-08-04سياسي

40 هزار نفر در قزوین درگیر معضل بافت فرسوده هستند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: وجود بافت فرسوده به مساحت بیش از 500 هکتار برای مردم در قزوین مشکل ایجاد کرده و ساخت و ساز جدید و استحکام بنا مقرون به صرفه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیش از ظهر امروز با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در این دیدار به بافت فرسوده و وسیع قزوین به مساحت بیش از 500 هکتار اشاره کرد و گفت: وجود این بافت برای ساکنین مشکل ایجاد کرده به گونه ای که اگر کسی بخواهد نسبت به استحکام بنا اقدام کند باید خیلی گودبرداری کند تا به زمین سفت برسد و بتواند یک تا 1.

5 طبقه ساخت و ساز داشته باشد که به صرفه نیست.

وی افزود: با وجود این مشکل، افراد معطل می مانند و وادار یا ناگریز می شوند اقدام مذکور را انجام دهند که گویا کار غیر معقولی انجام می دهند.

آیت الله عابدینی ادامه داد: اگر مقدور باشد لازم است با رعایت مسائل میراثی، به ساکنین و مردم ساکن در بافت فرسوده قزوین فرصت یا ارفاقی داده شود تا بتوانند یک طبقه بیشتر بسازند که موجب می شود شهر هم نو شود و شرایط بافت فرسوده متغیر شود؛ حتی افرادی که نگاه اقتصادی برای ساخت و ساز دارند ساخت و ساز در بافت فرسوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 هزار نفر در قزوین درگیر معضل بافت فرسوده هستند

40 هزار نفر در قزوین درگیر معضل بافت فرسوده هستند