مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 12:072022-08-04پزشكي

کاهش 45 درصد کانون های آلوده به بیماری دام در همدان/ فعالیت 34 اکیپ در محرم


45 درصد کانون های آلوده به بیماری در چهار ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ محمودرضا رسولی ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: مجموعه دامپزشکی و کارکنان آن با هدف استقرار امنیت غذایی و تأمین سلامت دام، غذا و انسان و تأمین استانداردهای بهداشتی تولیدات دامی حول دو محور حفظ و حراست از سرمایه دامی کشور و حفظ و ارتقای سطح بهداشت عمومی، به وظایف خود عمل می کند.

وی بیان کرد: دامپزشکی یکی از زیرساختی ترین ادارات نسبت به اقتصاد و بهداشت عمومی جامعه و نیز تضمین کننده سلامت، بهداشت و اقتصاد دام و انسان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان با بیان اینکه دامپزشکی در سلامت، تولید، اقتصاد و اشتغال جامعه نقش مهم و برجسته ای دارد گفت: از ابتدای سال بیش از 5.

4 میلیون نوبت سر دام توسط اکیپ های دامپزشکی انجام و علیه بیماری های دامی و مشترک بین انسان و حیوان در سطح دامداری های روستایی و واحدهای صنعتی و مناطق عشایری، واکسیناسیون انجام شده است.

 وی با اشاره به اینکه این واکسیناسیون علیه بیماری آبله، شاربن، طاعون نشخوارکنندگان کوچک، لمپی اسکین، تب برفکی، بروسلوز(تب مالت) و هاری  صورت گرفته است افزود: خوشبختانه با این اقدامات شاهد کاهش 45 درصدی کانون بیماری های دامی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 45 درصد کانون های آلوده به بیماری دام در همدان/ فعالیت 34 اکیپ در محرم

کاهش 45 درصد کانون های آلوده به بیماری دام در همدان/ فعالیت 34 اکیپ در محرم