مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 12:372022-08-04سياسي

«سازمان خرما» در کشور ایجاد شود/ پیشنهاد جایگزینی خرما با قند و شکر در ادارات


رییس اتاق بازرگانی استان بوشهر از پیشنهاد استفاده خرما به جای قند و شکر در ادارات و شرکت های هواپیمایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در نشست میز تخصصی خرما اظهار داشت: باید به دنبال مدیریت عاشورایی باشیم و با ریسک پذیری بالا، خستگی را حذف کنیم و از کمبودات و مشکلات نهراسیم و خرما ما نیز نیازمند چنین مدیریتی است.

خرما در کشور هیچ متولی ندارد وی با بیان اینکه در زمینه قیمت، صادرات و معرفی خرما کار جدی انجام نشده، تصریح کرد: سازمان خرما باید تاسیس شود ، محصولی چون چایی در دو استان کشور تولید می شود و یک سازمان در کشور برای این محصول وجود دارد اما متاسفانه برای خرما اینگونه نیست؛ محصول خرما تا زمانی که در سطح ملی متولی و سازمانی نداشته باشد در زمینه فروش صادرات و قیمت شاهد مشکل خواهیم بود.

کرمی افزود: برای محصول خرما مسؤولان باید برنامه دراز مدت داشته باشند و سیل اخیر نیز خساراتی به نخل داران وارد نمود که این مسئله نیز دنبال شود.

خرما باید جایگزین قند و شکر در ادارات شود خورشید گزدرازی رییس اتاق بازرگانی بوشهر بیان داشت: اتاق بازرگانی استان نهادهای زیادی را تشکیل داده است و در سال های گذشته نیز تشکل خرما در این اتاق شکل گرفت و به دنبال آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سازمان خرما» در کشور ایجاد شود/ پیشنهاد جایگزینی خرما با قند و شکر در ادارات

«سازمان خرما» در کشور ایجاد شود/ پیشنهاد جایگزینی خرما با قند و شکر در ادارات