مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 13:122022-08-04سياسي

نماینده مجلس: دولت برای کندی اینترنت همکاری می کند


نوری قزلجه، رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت : طراح صیانت ، ساکت ننشسته اند و حتما دارند کار می کنند و یک بخش از همان تفکرات و افراد در عمل اینترنت را دستکاری کردند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سلام نو، غلامرضا نوری قزلجه، رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس درباره بروز اختلالات و کندی اینترنت گفت: مساله این است که دسترسی ها را دارند سخت تر می کنند و می خواهند ارتباطات مردمی در این حوزه سخت تر شود.

به گفته وی، مساله اینترنت فراتر از دولت است، ولی این دولت نیز برای کندی و ایجاد اختلال در اینترنت همکاری می کند و این مساله قضیه را پیچیده کرده است.

رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس افزود: به هرحال آنهایی که طرح صیانت را نوشته بودند خیلی خوش شان نمی آید که مردم در فضای مجازی با هم هماهنگی داشته باشند، صحبت کنند و با یکدیگر درباره موضوعات اجتماعی و سیاسی صحبت کنند.

نوری قزلچه همچنین با اشاره به جمله اخیر رییس مجلس که در مشهد درباره اقتصاد دیجیتال و دفاع از کسب وکارهای فضای مجازی عنوان کرده و گفته بود که تا پای جان از اقتصاد دیجیتال دفاع می کند نیز گفت: این جملات رییس مجلس چنین مفهومی را می رساند که احتمالا یک حمله دیگری می خواهد در این زمینه شروع شود که ایشان می گوید تا پای جان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: دولت برای کندی اینترنت همکاری می کند

نماینده مجلس: دولت برای کندی اینترنت همکاری می کند