مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 13:272022-08-04سياسي

سند مهندسی فرهنگی کشور اجرا شود/ قانون حمایت از جمعیت درست اجرا شود


امام جمعه همدان با ابراز تاسف از اینکه سند مهندسی فرهنگی کشور با وجود ابلاغ توسط دولت دهم و دولت یازدهم اما تا به حال اجرایی نشده است گفت: انتظار از دولت مردمی که توجه ویژه ای به موضوع خانواده دارد این است که در اجرای ین سند گام های مهم و موثری بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله خزعلی اظهار داشت: تقوا و زهد آیت الله خزعلی همیشه زبانزد بوده است.

وی با اشاره به بزرگی زنان در دین مبین اسلام گفت: هیچ مکتبی در دنیا را نمی توان پیدا کرد که زنانی در آن تربیت شوند که در سخت ترین شرایط همه هستی را زیبا ببینند.

امام جمعه همدان افزود: آنهایی که مدعی و مدافع جایگاه زنان هستند، کدام مکتب را می تواند مثال بزنند که زنانی زینب گونه تربیت کند که در بین تمام مشکلات بگویند ما رأیت الا جمیلا ؟.

وی با تاکید بر اینکه این قدرت و عظمت اسلام است که توانسته شخصیت های برجسته و بانوانی عفیف در اسلام و در کشورمان تربیت کند، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند جمهوری اسلامی در طی سال های گذشته توانسته با حفظ عفت، حجاب و توجه به جایگاه واقعی زن، بستر خوبی برای ارتقای زنان را در جامعه ایجاد کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند مهندسی فرهنگی کشور اجرا شود/ قانون حمایت از جمعیت درست اجرا شود

سند مهندسی فرهنگی کشور اجرا شود/ قانون حمایت از جمعیت درست اجرا شود