مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 14:022022-08-04حوادث

سکانسی از مأموریت متفاوت پلیسی در سیل کرمان و روایت نجات یافتگان+فیلم


زمانی که یگان های امدادی از نجات افراد گرفتار سیل در دل شب ناامید شده بودند، سرهنگ خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان انار با عزمی راسخ به خانواده های آنها اعلام داشت باید من آنها را نجات دهم و دل به دریا زد و از رود عبور کرد و آنها را نجات داد.

- خبرگزاری فارس کرمان- شهرستان انار؛ مونسون در کرمان سیل به راه انداخت و خسارت هم وارد کرد اما در میان این هیاهوی خود، صحنه های زیبایی از همدلی و نوعدوستی اقشار مختلف هم در شهرستان های مختلف به تصویر کشید که روایت به دل آب زدن سرهنگ خلیلی نژاد فرمانده پلیس شهرستان انار و همکارانش برای نجات افراد گرفتار در سیل یک روایت خواندنی است.

روایتی از گرفتاری سیل در شب و تاریکی و تعداد 11 نفر که در یک اتاقک نگهبانی صحرایی در میان رود خروشان حدود 5 تا 6 ساعت برای نجات جانشان تلاش می کردند و تنها امیدشان در دل شب و پس از تماس های مکرر با سرهنگ خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان بود که با دیدن نور چراغی که دیدند، دل دریایی فرمانده پلیس آنها را متعجب کرد.

    پدر و مادری که به همراه جوانشان برای آبیاری راهی باغشان می شوند و این گرفتای در سیل را یک امتحان الهی برای خودشان و برادران پلیس می داند، می گوید: این ساعت ها معجزه بود و صبری که به ما داده شده بود عجیب و وقتی سرهنگ خلیلی و همراهانشان را دیدیم امید در دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکانسی از مأموریت متفاوت پلیسی در سیل کرمان و روایت نجات یافتگان+فیلم

سکانسی از مأموریت متفاوت پلیسی در سیل کرمان و روایت نجات یافتگان+فیلم