مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 15:222022-08-04بين الملل

تل آویو در پی ساخت 1400 واحد صهیونیست نشین در قدس اشغالی


علی رغم مخالفت های بین المللی با شهرک سازی های رژیم صهیونیستی، این رژیم ساخت 1400 واحد صهیونیست نشین دیگر در قدس اشغالی را تصویب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیته موسوم به برنامه ریزی و ساخت و ساز رژیم موقت صهیونیستی ساخت 1400 واحد صهیونیست نشین در قدس اشغالی را تصویب کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری سما ، این واحد های صهیونیست نشین میان منطقه تسور و کیبوتس (دهکده اشتراکی) رمات راحیل در قدس شرقی ساخته خواهند شد.

طبق گزارش رسانه های صهیونیستی، پیش تر با ساخت این واحدها موافقت شده بوده و به بحث گذاشتن آن به دلیل سفر اخیر جو بایدن رییس جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی به تعویق افتاده بوده است.

ماه گذشته، سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در گزارشی از بی توجهی جو بایدن رییس جمهور آمریکا به پرونده شهرک سازی در سفر به فلسطین اشغالی، انتقاد کرد.

دفتر ملی دفاع از سرزمین و مقاومت در برابر شهرک سازی در سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در گزارشی اعلام کرد که نپرداختن بایدن به پرونده شهرک سازی یک نشانه منفی در موضع دولت آمریکا در خصوص راه حل دو دولت است.

در این گزارش آمده است: به نظر می رسد دولت کنونی آمریکا در مسیر دولت دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا حرکت می کند اما با ابزارهای نرم چرا که از توصیف شهرک سازی به عنوان اقدامی غیرقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو در پی ساخت 1400 واحد صهیونیست نشین در قدس اشغالی

تل آویو در پی ساخت 1400 واحد صهیونیست نشین در قدس اشغالی