مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 16:022022-08-04اقتصادي

بازدید هوایی وزیر کشور از بخش خسارت دیده کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد


سید علی معتمدی پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز صبح نماینده ای از وزارت جهاد کشاورزی وارد استان شد تا به صورت ویژه میزان خسارات وارده به بخش کشاورزی را برآورد و برای جمع بندی به تهران ببرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افرود: بازدید از تعدادی از طرح های آسیب دیده پرورش ماهی در تنگ سرخ و برخی اراضی در روستای کره شهرستان دنا بخشی از بازدیدهای نماینده وزارت جهاد کشاورزی بود.

معتمدی پور با اشاره به سفر وزیر کشور نیز از ظهر امروز ادامه داد: تلاش ما این است تا به کمک بالگرد و پرواز بتوانیم عمق خسارت به بخش کشاورزی را به وزیر کشور نشان دهیم و برای همین در این بازدید هوایی وزیر کشور را همراهی می کنم.

وی بازدید از بخش دیشموک، بخش هایی از شهرستان دنا و جمع بندی نهایی در شورای بحران استان را از برنامه های مهم این بازدید برشمرد.

معتمدی پور تصریح کرد: با فروکش شدن سیلاب و بارش ها و باز شدن مسیرهای ارتباطی حجم خسارت ناشی از سامانه مونسونی اخیر نمایان شده و پیش بینی می شود حجم خسارت بسیار بیشتر از رقم های اعلام شده باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: با همه وجود در کنار کشاورزان هستیم و با توجه به حجم بالای خسارات و محدودیت امکانات انتظار ما این است که کشاورزان صبوری به خرج بدهند و همکاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید هوایی وزیر کشور از بخش خسارت دیده کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

بازدید هوایی وزیر کشور از بخش خسارت دیده کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد