مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 16:322022-08-04سياسي

جنجال و درگیری در انتخابات هیات رییسه شورای شهر ایذه


انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهر ایذه در حالی انجام شد که با جنجال و درگیری عضو مخالف هیات رییسه با اعضای جدید به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایذه، انتخابات هیات رییسه سال دوم شورای اسلامی شهر ایذه در حالی صورت گرفت که جلسه در همان ابتدا تحت تاثیر آمدن و نیامدن برخی از اعضا قرار داشت و سرانجام با کامل شدن این تعداد جلسه به حالت رسمی وارد شد.

پیش از آغاز جلسه، طی عکس گرفتن یکی از اعضای شورا از صورت جلسه مربوطه برای این جلسه، حاشیه نخست آغاز شد و یکی دیگر از اعضا اقدام به برداشتن و پرت کردن این گوشی به دیوار شد.

در پی این اقدام، عضو دیگر شورا با انتقاد از این حرکت وارد کارزار شد که عضو شورا که گوشی را به دیوار کوبیده بود با وی وارد مشاجره لفظی شد که مساله با ورود حاضرین به پایان رسید.

در حین رای گیری نیز جلسه تحت تاثیر برخی از حرف ها قرار داشت و اعضای هیات رییسه با رای مشخص شدند و طی آن برزو شیخ زاده با 7 رای به عنوان رییس شورا، علیرضا خسروی با 5 رای به عنوان نائب رییس، داود اسماعیل وندی با 5 رای به عنوان منشی اول و فاطمه مرادی با 5 رای به عنوان منشی دوم انتخاب شدند.

رای گیری نیز به حواشی پایان نداد و در هنگام خروج اعضا از سالن جلسه عضو شورای شهر که در ابتدای جلسه با پرتاب گوشی به دیوار خبرساز شده بود با کوبیدن به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال و درگیری در انتخابات هیات رییسه شورای شهر ایذه

جنجال و درگیری در انتخابات هیات رییسه شورای شهر ایذه