مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 17:472022-08-04سياسي

«تجمع بزرگ عاشورایی» در آبیک برگزار می شود


فرماندار شهرستان آبیک از تجمع بزرگ عاشورایی همزمان با سومین شب شهادت حضرت سیدالشهدا علیه السلام در عصر روز چهارشنبه 19 مرداد ماه با حضور هیات های مذهبی و مردم این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، حامد فتوحی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی تجمع بزرگ عاشورایی که در فرمانداری شهرستان آبیک برگزار شد، با بیان اینکه برای برگزاری این مراسم در سال های گذشته زمان خیلی خوبی برای آبیک در نظر گرفته نمی شد، اظهار کرد: امسال به دلایلی تجمع عاشوراییان روز چهارشنبه 19 مرداد مصادف با شب سوم شهادت امام حسین علیه السلام ساعت 19 تا 20 عصر مقابل فرمانداری شهرستان آبیک برگزار می شود که روز گذشته در شهر خاکعلی این تجمع برگزار شده است.

وی افزود: به دلیل اینکه مراسم هیات های مذهبی با مراسم تجمع بزرگ عاشورایی تداخل پیدا نکند و حضور هیات ها در این تجمع پررنگ تر باشد شب سوم شهادت امام حسین علیه السلام این تجمع برگزار می شود.

فرماندار شهرستان آبیک برگزاری تجمعات مذهبی به ویژه در ایام ماه محرم را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و ادامه داد: خبر راهپیمایی اربعین و حضور میلیونی عاشقان امام حسین علیه السلام به منزله مقابله با استکبار و ظلم، از سوی هیچ یک از رسانه های دنیا مخابره و منعکس نمی شود اما اگر موضوع دیگری همچون حجاب و عفاف که از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تجمع بزرگ عاشورایی» در آبیک برگزار می شود

«تجمع بزرگ عاشورایی» در آبیک برگزار می شود