مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 17:572022-08-04سياسي

نشست دوجانبه علی باقری و انریکه مورا برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ادامه رایزنی های هیأت مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران در وین، دقایقی قبل علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و انریکه مورا معاون مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده گفتگو ها در هتل پله .

- مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و هماهنگ کننده گفتگو ها در وین دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ادامه رایزنی های هیأت مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران در وین، دقایقی قبل علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و انریکه مورا معاون مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده گفتگو ها در هتل پله کوبورگ شهر وین به صورت دوجانبه به رایزنی و تبادل نظر پرداختند.

علی باقری که صبح امروز در ٰرأس هیأتی برای شرکت در دور جدید مذاکرات رفع تحریم ها وارد شهر وین شد، پیش از این نیز به همراه بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژٰی اتمی و محسن نذیری اصل سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان های بین المللی در وین با میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در مذاکرات به گفتگو نشست.

میخاییل اولیانوف مذاکره کننده روسیه دیشب در اظهاراتی درباره این مذاکرات بیان کرد که مذاکره کنندگان این کشور آماده انجام گفتگو های سازنده در وین برای نهایی کردن توافق هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست دوجانبه علی باقری و انریکه مورا برگزار شد

نشست دوجانبه علی باقری و انریکه مورا برگزار شد