مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 18:122022-08-04سياسي

ایران همه تخم مرغ هایش را در سبد مذاکرات نگذاشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، قرار است امروز (پنجشنبه) دور جدید مذاکرات رفع تحریم ها بعد از حدود پنج ماه وقفه ای که از 20 اسفند ماه سال گذشته در این مذاکرات رخ داد، - در حالی دور جدید مذاکرات در وین از امروز آغاز می شود که ایران تنها طرف متعهد به برجام بود و این هفته هم ایده هایی را ارائه و بار ها ثابت کرده که همه تخم مرغ هایش را در سبد مذاکره نگذاشته و به کرات هم اعلام کرده که پذیرای توافقی خواهد بود که منافع کامل اقتصادی ملت را تامین و تضمین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، قرار است امروز (پنجشنبه) دور جدید مذاکرات رفع تحریم ها بعد از حدود پنج ماه وقفه ای که از 20 اسفند ماه سال گذشته در این مذاکرات رخ داد، در وین برگزار شود.

به همین منظور هیأت های مذاکره کننده ایران و 1+4 و از جمله آمریکا در وین حضور دارند و هیأت مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران هم به ریاست علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (پنجشنبه) وارد وین شد.

در این مدت تبادل پیام ها بین ایران و آمریکا به واسطه انریکه مورا هماهنگ کننده گفتگو ها و جوزپ بورل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و برخی وزرای خارجه اروپا و منطقه در جریان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران همه تخم مرغ هایش را در سبد مذاکرات نگذاشته است

ایران همه تخم مرغ هایش را در سبد مذاکرات نگذاشته است