مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 19:022022-08-04سياسي

پخت 72دیگ غذای نذری به نیت شهدای کربلا و 72 شهید زنجانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی جعفری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران به پخت و توزیع غذای 10 تا 11 هزار پرس غذای نذری همزمان با هفتم محرم در زنجان، اشاره کرد و اظهار داشت: توزیع این غذای نذری روز جمعه 14 مرداد همزمان با هفتم محرم، ساعت 7 عصر در پیاده راه سبزه میدان انجام می شود.

رییس گروه جهادی نذرواره 72 خوان احسان حسینی با تاکید بر اینکه آیین پخت و توزیع غذای نذری با حضور معنوی  72 شهید از شهرستان زنجان، برگزار می شود، تصریح کرد: قاب عکس72 شهید به نیت 72 شهید کربلا، در کنار 72 دیگ غذای نذری، زینت افزای این محفل بوده و بر فضای معنوی حاکم بر آن خواهد افزود.

وی، با بیان اینکه آیین پخت و توزیع این غذای نذری با برنامه های فرهنگی همراه است، اظهار داشت:  اجرای سرود، مداحی و برنامه های ویژه کودکان در ایستگاه فرهنگی کودک، از جمله این برنامه ها است که از عصر روز  پنجشنبه آغاز می شود.

جعفری به حضور بعضی از مسئولان در آیین پخت و توزیع غذای نذری هم اشاره کرد و افزود: ایجاد ایستگاه صلواتی هم از دیگر برنامه های جنبی این مراسم عنوان کرد.

به گفته رییس مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع) و گروه جهادی نذرواره 72 خوان احسان حسینی،  تا پایان ماه محرم و صفر، 40 هزار پرس غذای نذری دیگر هم پخت و توزیع می شود که  مجموع غذای نذری در این 2 ماه به 50 هزار پرس می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخت 72دیگ غذای نذری به نیت شهدای کربلا و 72 شهید زنجانی

پخت 72دیگ غذای نذری به نیت شهدای کربلا و 72 شهید زنجانی