مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 19:272022-08-04سياسي

پلتفرم «بزن بریم» با هدف رونق صنعت گردشگری در کشور راه اندازی می شود


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: یک پلتفرم میراثی تحت عنوان «بزن بریم»، با شناسایی و معرفی 16 هزار نقطه از مقاصد گردشگری کشور در حال راه اندازی است که استان قزوین با استفاده از این پلتفرم می تواند حوزه گردشگری خود را رونق ببخشد که البته پیش .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عزت الله ضرغامی عصر امروز در جمع اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: استان قزوین جزو اولین استان ها در تعداد، تنوع و اهمیت در حوزه  میراث فرهنگی است و در حوزه گردشگری نیز از ظرفیت بی بدیلی برخوردار است.

وی افزود: علیرغم تما پتانسیل های استان قزوین متأسفانه شاهد برخی عقب ماندگی های تاریخی در حوزه میراث فرهنگی قزوین هستیم.

 وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطر نشان کرد: ظرفیت های استان قزوین در حوزه میراث فرهنگی باید مهم شمرده شود چرا که تمامی این استعدادها و ظرفیت ها در پیشبرد اهداف اقتصادی و اجتماعی کشور اثرگذار خواهد بود.

ضرغامی یاد آور شد: مشکلات حوزه میراث فرهنگی استان قزوین به قدری زیاد است که با یک سفر نمی توان به تمامی آن ها پرداخت که البته این سفر تنها سفر کاری بنده به قزوین نخواهد بود.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در حوزه مسائل توسعه ای استان، ناهماهنگی هایی است که بین قوانین مختلف کشور از جمله میراث فرهنگی با سایر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلتفرم «بزن بریم» با هدف رونق صنعت گردشگری در کشور راه اندازی می شود

پلتفرم «بزن بریم» با هدف رونق صنعت گردشگری در کشور راه اندازی می شود