مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 21:222022-08-04سياسي

اولتیماتوم معاون استاندار خراسان رضوی به مدیران در اجرای قوانین عفاف و حجاب


مدیرانی را که در اجرای قوانین عفاف و حجاب ترک فعل کنند به دستگاه قضایی معرفی می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید هادی طباطبایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: با دستگاه قضایی به منظور اجرای جدی و دقیق شاخص های عفاف و حجاب و لزوم رعایت و نظارت بر آنها توسط مدیران، هماهنگی لازم را به عمل آورده ایم تا در صورت ارائه گزارشات فصلی به آنان و عدم نظارت مؤثر مدیر مربوطه، مدیر را به دستگاه قضا معرفی نماییم.

  وی افزود: بازرسان شاخص های عفاف و حجاب را در دستگاه های دولتی مورد ارزیابی قرار می دهند و نتایج این ارزیابی ها ، چهار گزارش سه ماهه خواهد شد که به مدیران ارائه می شود.

 معاون استاندار خراسان رضوی با اعلام اینکه بازرسان حق تذکر و برخورد با کارکنان را ندارند، افزود: همه مسئولیت ها در این خصوص بر عهده مدیر دستگاه است.

طباطبایی با اشاره به اینکه در قرارگاه عفاف و حجاب استان ، تقسیم بندی عرصه های مختلف جامعه انجام و شاخص های عفاف و حجاب مشخص شده است، گفت: نحوه برخورد با بی حجابی و بدحجابی در اماکن عمومی مانند پیاده روها، اتوبوس، مترو، فرودگاه و راه آهن با نحوه برخورد در ادارات دولتی متفاوت است، ضمن اینکه مجری اعمال قانون نیز متفاوت است، در اماکن عمومی، وظیفه نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم معاون استاندار خراسان رضوی به مدیران در اجرای قوانین عفاف و حجاب

اولتیماتوم معاون استاندار خراسان رضوی به مدیران در اجرای قوانین عفاف و حجاب