مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 21:272022-08-04سياسي

رییس جمهور: پروژه عادی سازی روابط برای صهیونیست ها امنیت ساز نخواهد بود


آیت الله رییسی با اشاره به تحولات سرزمین های اشغالی، اظهار داشت: نه قراردادهای به اصطلاح صلح، بلکه طریق نورانی مقاومت توانسته دشمن را مستأصل و زمین گیر و حامیان رویکرد مقاومت در دنیا را امیدوار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ظهر امروز پنجشنبه 13 مردادماه در دیدار با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، مقاومت را منطق برتر و در نهایت پیروز دانست و گفت: امروز مقاومت هم به عنوان یک ایده قابل دفاع است و هم در میدان عمل نتیجه داده است.

رییس جمهور با اشاره به تحولات سرزمین های اشغالی، افزود: نه قراردادهای به اصطلاح صلح، بلکه طریق نورانی مقاومت توانسته دشمن را مستأصل و زمین گیر و حامیان رویکرد مقاومت در دنیا را امیدوار کند.

رییسی با اشاره به تلاش های رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط با برخی کشورهای منطقه، گفت: تصور رژیم صهیونیستی این بود که با عادی سازی و برقراری روابط با این کشورها می تواند برای خود امنیت ایجاد کند در حالی که این اقدامات به هیچ وجه برای صهیونیست ها امنیت ساز نبوده و نخواهد بود چراکه آنها شناخت و پیش بینی درستی از منطقه و آینده تحولات ندارند.

رییس جمهور، حمایت از فلسطین و مقاومت را سیاست قطعی و مسلم جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ما در تحقق پیروزی مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: پروژه عادی سازی روابط برای صهیونیست ها امنیت ساز نخواهد بود

رییس جمهور: پروژه عادی سازی روابط برای صهیونیست ها امنیت ساز نخواهد بود