مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 21:422022-08-04سياسي

مقاومت دشمن را زمین گیر و حامیان فلسطین را امیدوار کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ظهر امروز پنجشنبه در دیدار با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، - آیت الله رییسی با اشاره به تحولات سرزمین های اشغالی، اظهار داشت: نه قرارداد های به اصطلاح صلح، بلکه طریق نورانی مقاومت توانسته دشمن را مستأصل و زمین گیر و حامیان رویکرد مقاومت در دنیا را امیدوار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ظهر امروز پنجشنبه در دیدار با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، مقاومت را منطق برتر و در نهایت پیروز دانست و گفت: امروز مقاومت هم به عنوان یک ایده قابل دفاع است و هم در میدان عمل نتیجه داده است.

رییس جمهور با اشاره به تحولات سرزمین های اشغالی، افزود: نه قرارداد های به اصطلاح صلح، بلکه طریق نورانی مقاومت توانسته دشمن را مستأصل و زمین گیر و حامیان رویکرد مقاومت در دنیا را امیدوار کند.

رییسی با اشاره به تلاش های رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط با برخی کشور های منطقه، گفت: تصور رژیم صهیونیستی این بود که با عادی سازی و برقراری روابط با این کشور ها می تواند برای خود امنیت ایجاد کند در حالی که این اقدامات به هیچ وجه برای صهیونیست ها امنیت ساز نبوده و نخواهد بود چراکه آن ها شناخت و پیش بینی درس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت دشمن را زمین گیر و حامیان فلسطین را امیدوار کرده است

مقاومت دشمن را زمین گیر و حامیان فلسطین را امیدوار کرده است