مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 21:522022-08-04اقتصادي

بیمارستان 32 تختخوابی بشرویه دهه فجر افتتاح می شود


استاندار خراسان جنوبی از افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی شهر بشرویه در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این طرح 15 میلیارد تومان اعتبار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت پنجشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان بشرویه اظهار داشت: با راه اندازی بیمارستان جدید بشرویه، بیمارستان قبلی یعنی شفا تعطیل نمی شود و هر دو همزمان فعال خواهند بود.

وی با بیان اینکه بحث های کارشناسی مصوبات سفر رسمی استاندار به شهرستان های مختلف با حضور فرمانداران و دستگاه های متولی از قبل در مرکز انجام می شود، افزود: برای ساماندهی گلزار شهدای شهرستان یک میلیارد تومان و برای تکمیل مصلای شهر ارسک هم یک میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی اختصاص خواهد یافت.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: برای احداث پل معبر جدید شهر ارسک یک میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و یک میلیارد تومان هم از محل اعتبارات شهرستانی اختصاص خواهد یافت.

وی ادامه داد: برای اصلاح نقطه حادثه خیز ارسک - حجت آباد و برای اصلاح نقطه حادثه خیز ورودی روستای کرند بشرویه هم مبلغ چهار میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و محرومیت زدایی اختصاص خواهد یافت.

قناعت با بیان اینکه برای مرمت و بهسازی حوزه های علمیه شهر بشرویه، مبلغ 2 میلیارد تومان اختصاص خواهد یافت، عنوان کرد: تکمیل استخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 32 تختخوابی بشرویه دهه فجر افتتاح می شود

بیمارستان 32 تختخوابی بشرویه دهه فجر افتتاح می شود