مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 22:572022-08-04بين الملل

از شجاعت و اخلاص اعضای الحشدالشعبی کاملاً مطلع هستم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید مقتدی الصدر، رهبر جریان صدر عراق، امروز (پنج شنبه) در بیانیه ای، خواستار وحدت بر مبنای ارزش های دینی و ملی شد و در اظهار نظری کم سابقه، - رهبر جریان صدر در بیانیه ای الحشد الشعبی را حافظ منافع عراق و مجاهدان راه میهن توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید مقتدی الصدر، رهبر جریان صدر عراق، امروز (پنج شنبه) در بیانیه ای، خواستار وحدت بر مبنای ارزش های دینی و ملی شد و در اظهار نظری کم سابقه، ضمن تمجید از الحشدالشعبی، این گروه مقاومت را نزدیک به افکار جریان صدر معرفی کرد.

به نوشته وبگاه شبکه السومریه نیوز، در این بیانیه که در صفحه توییتر مقتدی الصدر منتشر شده، آمده است: کسانی هستند که همواره بر وحدت و عدم چند دستگی در صفوف شیعیان تأکید دارند و مسلما این موضوع بسیار اهمیت دارد و بر کسی پوشیده نیست، اما وحدت می بایست طبق ضوابط و احکام شرعی و نظام شناخته شده اجتماعی و برپایه حب وطن و اصلاحات حقیقی و مبارزه با فساد باشد.

رهبر جریان صدر در ادامه بیانیه خود آورد: وحدت می بایست بر مبنای مبارزه با مفسدان و خدمت به فقرا باشد نه بر مبنای خشونت و یکجانبه گری و ظلم، عراق پایتخت اول تشیع است و این یعنی که دیگران باید به عراق رجوع کنند نه اینکه عراق از دیگران تبعیت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شجاعت و اخلاص اعضای الحشدالشعبی کاملاً مطلع هستم

از شجاعت و اخلاص اعضای الحشدالشعبی کاملاً مطلع هستم