مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 09:422022-08-05بين الملل

نصرالله: از انفجار بیروت برای نبرد علیه مقاومت و حزب الله استفاده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در مراسم عزاداری محرم در ضاحیه جنوبی گفت، حادثه انفجار بندر بیروت برای همه لبنانی ها سخت بود و مهم ترین مشکل در خصوص این مصیبت، - دبیرکل حزب الله گفت، برخی درد های قربانیان انفجار بندر بیروت را برای اهداف سیاسی بکار بردند و هدف کسانی که این افراد را حمایت مالی می کردند استفاده از این مصیبت برای نبرد علیه مقاومت و حزب الله بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در مراسم عزاداری محرم در ضاحیه جنوبی گفت، حادثه انفجار بندر بیروت برای همه لبنانی ها سخت بود و مهم ترین مشکل در خصوص این مصیبت، بکارگیری آن در راستای اهداف سیاسی بود.

انفجار بندر بیروت در چهارم آگوست 2020، 214 کشته و بیش از 6500 زخمی و میلیارد ها دلار خسارت بر جا گذاشت و بندر بیروت را به بندری جنگ زده تبدیل کرد.

بر اساس گزارش المنار ، نصرالله در ادامه سخنرانی دیشب گفت، از جمله کسانی که در حادثه انفجار بندر بیروت شایسته سرزنش هستند طرف های رسانه ای و سیاسی هستند که این مصیبت را دزدیدند و از همان ساعات اولیه برای اهداف سیاسی به کار گرفتند.

وی تأکید کرد، برخی درد های قربانیان را به صورتی قبیح و غیرانسانی برای اهداف سیاسی بکار بردند و هدف کسانی که این افراد را حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصرالله: از انفجار بیروت برای نبرد علیه مقاومت و حزب الله استفاده شد

نصرالله: از انفجار بیروت برای نبرد علیه مقاومت و حزب الله استفاده شد