مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 09:572022-08-05ورزشي

تیم فوتبال سیدنا سی سخت بر فراز لیگ برتر کهگیلویه و بویراحمد


تیم فوتبال امید سیدنا سی سخت با کسب مقام قهرمانی در بین چندین تیم شرکت کننده جواز حضور در لیگ برتر امید استان و راهیابی به مسابقات لیگ کشوری را از آن خود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، تیم فوتبال امید سیدنا سی سخت با کسب مقام  قهرمانی جواز حضور در لیگ برتر امید استان کهگیلویه و بویراحمد و راهیابی به مسابقات لیگ کشوری را از آن خود کرد.

 در این مسابقات که به صورت دوره ای با حضور تیم های پر قدرت و خوب سیدنا سی سخت، پرسپولیس دهدشت، نفت و گاز گچساران، برق یاسوج، استقلال نوین یاسوج  و سپاهان دهدشت برگزار شد تیم سیدنا سی سخت توانست بدون باخت به قهرمانی دست یابد و در هفته آخر با تساوی صفر- صفر مقابل تیم نفت و گاز گچساران به این مقام رسیده و به مسابقات لیگ مناطق کشور راه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، امید است مسئولان شهر سی سخت و شهرستان دنا و افراد با بضاعت و شرکت ها نگاه بهتری نسبت به این تیم بی بضاعت داشته باشند تا در ادامه مسیر سخت و دشوار و پر هزینه کشوری بتوانند خوش بدرخشند و نام استان و سی سخت را پرآوازه کنند.

در اطلاعیه این باشگاه نهایت تشکر از همه بازیکنان، کادر، تماشاگران و مسئولانی که در این چند مدت تیم را مورد حمایت قرار دادند به خصوص هلال احمر، نیروی انتظامی شهرستان دنا و اداره ورزش و جوانان دنا را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم فوتبال سیدنا سی سخت بر فراز لیگ برتر کهگیلویه و بویراحمد

تیم فوتبال سیدنا سی سخت بر فراز لیگ برتر کهگیلویه و بویراحمد