مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 09:572022-08-05سياسي

تقویت اداره کل راه آهن شرق نیازمند توجه ویژه ملی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه رسیدگی و تقویت اداره کل راه آهن شرق نیاز به توجه ویژه ملی دارد، گفت: نیاز است تقویت ایستگاه ها و نیروی انسانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا طالبی ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در مراسم معارفه مدیرکل جدید راه آهن شرق کشور اظهار داشت: اداره کل راه آهن شرق یک ظرفیت ملی است به نگاه ویژه در اعتبارات کشور نیاز دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: ظرفیت بالای ریلی کشور همیشه زیربنای سایر امور توسعه ای بوده که همه برای تداوم و افزایش توان این حوزه مصمم هستند.

وی ضمن یاد از درگذشتگان حادثه قطار مشهد_ یزد، گفت: ایمنی به عنوان یک اولویت در حمل و نقل ریلی است که باعث شده مردم استقبال بیشتری داشته باشند و باید تلاش شود این مهم مداومت پیدا کند که البته با همه اتفاقات رخ داده اما حوادث حوزه ریلی کمترین است.

طالبی با تاکید بر اینکه برای رسیدگی و تقویت اداره کل راه آهن شرق نیاز به توجه ویژه ملی است، ادامه داد: نیاز است تقویت ایستگاه ها و نیروی انسانی، صنایع جوار ریلی و توسعه توان تعمیرات مورد پیگیری و تحقق قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت اداره کل راه آهن شرق نیازمند توجه ویژه ملی است

تقویت اداره کل راه آهن شرق نیازمند توجه ویژه ملی است